המלונות הטובים ביותר בכרתים לחופשת החלומות שלך ביוון

מתכננים חופשה בכרתים בזמן הקרוב? בעמוד שלפניכם תוכלו למצוא מידע כללי על האי כרתים ועל בתי המלון הטובים ביותר ברחבי האי.

 כרתים הוא האי הגדול ביותר מבין איי יוון והחמישי בגודלו בים התיכון, משתרע על פני שטח כולל של 8,000 קמ"ר. בשטח האי, תוכלו ליהנות מהיצע מרשים ומגוון של מרכזי תיירות לצד מרחבי טבע מרהיבים ביופיים, אתרים ארכיאולוגיים וכפרים אותנטיים. האי עצמו מורכב ממספר מחוזות שונים שבכל אחד מהם תוכלו למצוא היצע מרשים ומגוון של מוקדי תיירות ואטרקציות שאסור לכם לפספס, וביניהם:

  • מחוז הרקליון – המחוז הגדול ביותר בשטח האי, מאכלס בשטח היצע מרשים של מוזיאונים לצד אתרים ארכיאולוגיים וכפרים יוונים אותנטיים שבחלקם עוסקים בתעשיית היין של יוון.
  • מחוז חאניה – המחוז המערבי ביותר באי המשלב בתוכו את העיר תאניה עם שפע של מוקדי תיירות כגון: מוזיאונים, שווקים תוססים וסמטאות קסומות. כמו כן, בשטח המחוז תוכלו לטייל בשמורות הטבע, קניון סמטריה ו-למפקה אוורי.
  • מחוז רתימנו – מחוז נוסף באי כרתים המאכלס בשטחו גם את העיר העתיקה של רתימנו, המשלבת בתוכה נמל עתיק ומבנים המאפיינים בארכיטקטורה וונציאנית.

אטרקציות מובילות באי כרתים

 חופשה ביוון באי כרתים, תאפשר גם לכם ליהנות מהיצע מרשים ומגוון של אטרקציות תיירותיות המשלבות בתוכן אטרקציות ימיות לצד מסלולי טיול יומיים, אתרים ארכיאולוגיים, מוקדי בילוי ופנאי ואטרקציות נוספות היכולות להתאים לכל אופי של חופשה ביוון, לרבות, חופשה זוגית ורומנטית, חופשה עם ילדים וחופשה עם החבר'ה מהעבודה. בין האטרקציות המובילות הממתינות לכם בשטח האי תוכלו למצוא:

  • ארמון קנוסוס – ארמון מתקופת הברונזה הנחשב לאחד מהאתרים הארכיאולוגיים החשובים ביותר בעולם.
  • המוזיאון הארכיאולוגי של הרקילון – אחד מהמוזיאונים החשובים ביותר לארכיאולוגיה ביוון הממוקם בעיר הרקילון שבשטח האי.
  • ערוץ אימברוס – אחד מפלאי הטבע הקסומים של האי כרתים ויוון בכלל.
  • האקווריום של כרתים – מוקד תיירותי מרכזי בשטח האי המאפשר לכם להיחשף לעולם שמתחת לפני המים. המקום נחשב לאחד מהאקווריומים הגדולים ביותר באירופה.
  • חוף אלפוניסי – חוף מרהיב ביופיו הממוקם בחלק הדרום מערבי של האי כרתים.

וזאת לצד אטרקציות תיירותיות נוספות שיש לאי כרתים להציע לכם.

בתי מלון בכרתים – מה חשוב לדעת?

כאחד מהאיים הגדולים והתיירותיים ביותר ביוון, האי כרתים מאפשר לכם ליהנות מהיצע גדול ומרשים של מלונות היכולים להתאים לכל סוג כזה או אחר של חופשה ביוון, בין אם מדובר בחופשה משפחתית עם ילדים קטנים או גדולים ובין אם מדובר בחופשה זוגית רומנטית או בכל סוג אחר של חופשה. ההיצע הגדול של המלונות בכרתים, מאפשר לכם לבחור בקפידה רבה את המלון בו תשהו, כאשר ההתאמה מומלץ שתעשה בהתאם לרמת שירותי האירוח של המלון ובהתאם למוקדי התיירות העומדים לרשותכם באזור המלון, וזאת בהתאם לאופי וסוג החופשה היוונית עליה את חולמים. לפניכם, רשימה חלקית של המלונות הטובים ביותר באי כרתים.

  • מלון אקווילה אלאונדה וילאג' – מלון 5 כוכבים הממוקם על חוף חולי פרטי המשקיף למפרץ מיראבלו. בשטח המלון, תוכלו ליהנות מחדרי אירוח מפנקים עם נוף לים, לגינה או בריכה פרטית, כאשר כל חדרי המלון פזורים בין גנים שופעים. כמו כן, המלון מאפשר לכם ליהנות ממטבח עטור פרסים, מרכז ספא יוקרתי, מגרש טניס ו-5 בריכות חיצוניות בגדלים שונים.
  • קיאני ביץ' – אתר נופש הממוקם על חוף הים של קיאני במרחק קילומטרים ספורים ממרכז חאניה והמעיר הוויצניאנית העתיקה. באתר הנופש תוכלו ליהנות מחדרי אירוח בגדלים שונים המותאמים לזוגות ומשפחות, כאשר רמת האירוח של המקום נחשבת לרמת 5 כוכבים. בשטח אתר הנופש תוכלו למצוא 2 בריכות שחייה שהגדולה שביניהן ממוקמת במרחק של מטרים ספורים מחוף קיאני והיא כוללת בשטחה גם בר מפנק לאורחים. כמו כן, אתר הנופש משלב בתוכו מסעדה עם נוף לים, מגרש טניס ואמפיתיאטרון.
  • אתר הנופש והספא לה מר – אתר נופש יוקרתי למבוגרים בלבד הממוקם בגאורגיופוליס, במרחק של 500 מטרים בלבד מקו המים. באתר נופש זה תוכלו ליהנות מחדרי אירוח מפנקים ברמת אבזור גבוהה בדירוג של 5 כוכבים.
  • אתר הנופש והספא פיליון סוויטס – אתר נופש יוקרתי בדירוג של 5 כוכבים הממוקם בכפר הדיג באלי. במקום, תוכלו ליהנות מחדרי אירוח יוקרתיים וסוויטות מפנקות, כאשר כל מתחמי הלינה של כפר הנופש מתאפיינים בעיצובים מהודרים ומרהיבים ביופיים ובכל אחת מיחידות האירוח של המלון ממתינה לכם מרפסת המשקיפה לבריכה. במקום, תוכלו ליהנות גם מבר טרקלין, מרכז ספא וצמד מסעדות המתמחות באוכל היווני.
  • סולימאר אקוואמארין – מלון בסגנון "הכול כלול" הממוקם בסמוך לחוף פירגוס פיסלונרו שבמחוז חאניה. בשטח המלון, תוכלו ליהנות מיחידות אירוח מעוצבות הפונות לים, לבריכה או לגינה המעוצבת של המלון, וזאת לצד בריכת שחייה אולימפית ומסעדת מזנון המוקפת בגנים מעוצבים. כמו כן, מתקני האירוח במלון כוללים בריכת שחייה לילדים, מגרש טניס, מסלול מיני גולף וחדר כושר. האוכל במלון משלב בין המטבח היווני לבין מנות אוכל בינלאומיות שכולם אוהבים, וזאת לצד משקאות מרעננים, קוקטיילים בכל מיני צבעים, חטיפים ונשנושים לאורך כל היוםמחפשים אחר רשימה נוספת של בתי מלון בכרתים לחופשה הבאה שלכם? אצלנו ב- Vivato תוכלו למצוא מידע מורחב על עשרות בתי מלון הממתינים לכם ברחבי כרתים. בעמודי המידע של המלונות השונים ריכזנו עבורכם את כל המידע הנחוץ לכם וזאת לצד ביקורות וחוות דעת של גולשים שכבר ביקרו במלון וחזרו לכאן על מנת לשתף אתכם בדעתם על המלון ורמת האירוח בו. אז לפני שסוגרים מלון, נכנסים, קוראים, מתרשמים ורק אז מחליטים…
  • קרדיט תמונה Shutterstock

4 טיפים לרכישה נכונה של ביטוח נסיעות לחו"ל

כפי שכולכם בוודאי כבר יודעים, ביטוח נסיעות לחו"ל הוא נושא מורכב במידה ולא מכירים את מגוון הדרכים להוזיל את עלויות הביטוח וליהנות מהעלות האטרקטיבית ביותר.

מסעדות בוינה שאתם חייבים לבקר

וינה היא אחת מהערים האהובות ביותר על תיירים מכל רחבי העולם, ויש שיגידו כי מדובר על אחת הערים היפות ביותר מבין כל הבירות האירופאיות. מדובר

להזמנת חופשה

המלונות הטובים ביותר בכרתים לחופשת החלומות שלך ביוון

4 טיפים לרכישה נכונה של ביטוח נסיעות לחו"ל

כפי שכולכם בוודאי כבר יודעים, ביטוח נסיעות לחו"ל הוא נושא מורכב במידה ולא מכירים את מגוון הדרכים להוזיל את עלויות הביטוח וליהנות מהעלות האטרקטיבית ביותר.

מסעדות בוינה שאתם חייבים לבקר

וינה היא אחת מהערים האהובות ביותר על תיירים מכל רחבי העולם, ויש שיגידו כי מדובר על אחת הערים היפות ביותר מבין כל הבירות האירופאיות. מדובר

להזמנת חופשה