חופים ששווה לטוס אליהם!

הרבה מטיילים בוחרים את היעד שלהם בקיץ בגלל החופים, כי "בטן גב" זו מטרת הטיול. יש הרבה חופים יפים בעולם אך לאלו חופים מומלץ לכם לטוס?

החופים של איי סיישל

איי סיישל היא קבוצה של 115 איים באוקיינוס ההודי, כ-1,600 ק"מ (1,000 מייל) מזרחית ליבשת אפריקה. יש בה כ-90,000 תושבים.

החופים באיי סיישל הם מהיפים בעולם. החופים נבחרו כאחד מיעדי החוף הטובים ביותר על ידי מומחי תיירות ותיירים.

החופים של איי סיישל הם מהחופים היפים בעולם. החופים מורכבים מחול לבן ומי טורקיז.

קשה להאמין שקיים גן עדן כזה עלי אדמות. החוף הוא לא רק מקום מושלם עבור אנשים ליהנות, אלא הוא גם חלק חשוב מהמערכת האקולוגית.

חוף באיי סיישל הוא בדרך כלל חוף חול לבן ארוך עם עצי דקל ומים כחולים צלולים.

החופים של איי סיישל ידועים בחול דמוי אבקה ובמים הצלולים. הם ידועים גם בעצי הדקל ובאקלים הטרופי שלהם.

החופים של זנזיבר

זנזיבר הוא אזור חצי אוטונומי של טנזניה. יש בו הרבה חופים יפים ואחד הפופולריים שבהם הוא חוף Jambiani. הזמן הטוב ביותר לבקר בחוף זה הוא במהלך העונה היבשה כי יש לה את קו החוף הארוך ביותר באפריקה והחופים זו אטרקציה פופולארית.

החופים בזנזיבר ידועים בחול הלבן ובמי הטורקיז שלהם. החופים הבתוליים האלה נהדרים גם לשנורקלינג, צלילה ודיג.

הזמן הטוב ביותר לבקר בזנזיבר יהיה מנובמבר עד אפריל כאשר לא חם ולח מדי.

זנזיבר היא אחד מיעדי התיירות המפורסמים ביותר במזרח אפריקה. האזור ידוע בחופים המצוינים שלו, הפופולריים הן בקרב המקומיים והן בקרב תיירים כאחד. תיירים יכולים ליהנות משיזוף, שחייה, שנורקלינג ושאר ספורט מים בחופי זנזיבר.

החופים של לוס אנג'לס

לוס אנג'לס היא עיר חוף בדרום קליפורניה. בעיר שוכנים מספר חופים, חלקם מהפופולריים בעולם.

החופים של לוס אנג'לס היו יעד פופולרי עבור מקומיים ותיירים כאחד. בעיר יש חופים יפים המציעים הזדמנויות לשיזוף וגם לגלישה.

חוף ונציה (וניס) הוא אחד החופים המפורסמים ביותר בלוס אנג'לס. הוא כולל טיילת, שבילי אופניים, מסעדות, אמני רחוב ועוד פעילויות להנאת המבקרים. חוף סנטה מוניקה הוא עוד חוף ידוע בלוס אנג'לס שיש בו מתקני פנאי כמו מגרשי כדורעף ופארקי סקייטים וכן מקומות חניה בשפע למבקרים.

כמה מהחופים הטובים ביותר בלוס אנג'לס הם וניס ביץ' וחוף סנטה מוניקה. שניהם פופולריים בגלל הטיילת שלהם, כדורעף חופים, גלישה ופעילויות אחרות.

לוס אנג'לס היא עיר של חופים, כאשר חוף ונציה וחוף סנטה מוניקה הם הידועים שבהם. שניהם ממוקמים בצד המערבי של העיר ומהווים יעדי תיירות פופולריים. מזח סנטה מוניקה ממוקם גם על חוף זה, המכיל מסעדות שונות, ברים ואטרקציות בפארקי שעשועים.

יש הרבה יותר חופים בלוס אנג'לס מאשר רק שני אלה. כמה חופים פופולריים אחרים כוללים את Redondo Beach, Hermosa Beach, Manhattan Beach, Malibu Beach ו-Zuma Beach. לחופים אלה יש גם אטרקציות משלהם כמו נקודות דייג או נקודות גלישה.

החופים של שארם א-שייח'

החופים של שארם א-שייח הם יעד תיירותי שבשבילו מגיעים לדרום סיני.

עיירת הנופש ממוקמת בקצה הדרומי של חצי האי סיני, במצרים. זהו אחד היעדים הפופולריים ביותר עבור תיירים המעוניינים ליהנות מחופשה פעילה או סתם חופשה מרגיעה מחיי היומיום שלהם. תיירים נוהרים לאזור בגלל החופים החוליים היפים והלבנים והמים הצלולים.

חופי שארם א-שייח הם אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר במצרים. אורך קו החוף הוא כ-27 קילומטרים והוא גובל במפרץ עקבה ממזרח.

חופי שארם א-שייח הם מקום מצוין לשיזוף או לשחייה, כמו גם לשיט בסירה. אפשר גם ליהנות מכמה ענפי ספורט מים כגון סקי סילון, שנורקלינג ושייט בננה.

בשארם א-שייח' יש מגוון חופים ומתקני ספורט מים. הפופולריים שבהם הם מפרץ נעמה ומפרץ נאבק, שהם גם המפותחים ביותר. ישנם מלונות רבים בשארם א-שייח', המציעים סוגים שונים של מקומות לינה, מאתרי נופש יוקרתיים ועד למלונות בתקציב נמוך. הזמן הטוב ביותר לביקור בשארם א-שייח הוא בין נובמבר למאי, כאשר מזג האוויר נעים והטמפרטורות נעות בין 10 מעלות צלזיוס ל-30 מעלות צלזיוס.

החופים של האיים הקנריים

האיים הקנריים הם קבוצת איים מול חופי מרוקו באוקיינוס האטלנטי. האיים מורכבים משבעה איים עיקריים ומכמה איים קטנים שאינם מיושבים.

חופי האיים הקנריים הם יעד תיירותי פופולרי בעונת הקיץ. ישנם סוגים רבים ושונים של חופים באיים הקנריים, אבל לכולם יש דבר אחד במשותף – הם יפים ומושלמים למי שמחפש להתרחק מהכל.

האיים הקנריים הם קבוצת איים שנמצאים מול חופי מרוקו וסהרה המערבית. האיים ידועים גם בשם הקנריים. לחופי האזור הזה יש כמה מהחופים היפים בעולם.

לאיים הקנריים יש נוף מגוון מאוד עם מערכות אקולוגיות רבות ושונות, מה שהופך אותו לאחד האזורים המגוון הביולוגי ביותר על פני כדור הארץ. ישנם מינים רבים ושונים שחיים במערכות אקולוגיות אלו, כולל הרבה צמחים ובעלי חיים שניתן למצוא רק כאן.

האיים הקנריים הם ארכיפלג יפהפה מול חופי אפריקה. הם ממוקמים באוקיינוס האטלנטי וכוללים שבעה איים: טנריף, גראן קנריה, פוארטוונטורה, לנזרוטה, לה פלמה, לה גומרה ואל היירו.

באיים הקנריים יש הרבה חופים יפים. כמה מהחופים הפופולריים ביותר כוללים את פלאיה דה לאס אמריקאס בטנריף ולאס טרסיטאס בגראן קנריה.

אז לאן לטוס? יש כאן רשימת חופים מומלצים ברחבי העולם..תהנו ולא לשכוח קרם הגנה!

4 טיפים לרכישה נכונה של ביטוח נסיעות לחו"ל

כפי שכולכם בוודאי כבר יודעים, ביטוח נסיעות לחו"ל הוא נושא מורכב במידה ולא מכירים את מגוון הדרכים להוזיל את עלויות הביטוח וליהנות מהעלות האטרקטיבית ביותר.

מסעדות בוינה שאתם חייבים לבקר

וינה היא אחת מהערים האהובות ביותר על תיירים מכל רחבי העולם, ויש שיגידו כי מדובר על אחת הערים היפות ביותר מבין כל הבירות האירופאיות. מדובר

להזמנת חופשה

חופים ששווה לטוס אליהם!

4 טיפים לרכישה נכונה של ביטוח נסיעות לחו"ל

כפי שכולכם בוודאי כבר יודעים, ביטוח נסיעות לחו"ל הוא נושא מורכב במידה ולא מכירים את מגוון הדרכים להוזיל את עלויות הביטוח וליהנות מהעלות האטרקטיבית ביותר.

מסעדות בוינה שאתם חייבים לבקר

וינה היא אחת מהערים האהובות ביותר על תיירים מכל רחבי העולם, ויש שיגידו כי מדובר על אחת הערים היפות ביותר מבין כל הבירות האירופאיות. מדובר

להזמנת חופשה