טיולים למוגבלי הליכה

טיולים למוגבלי הליכה. אם אתה זקוק לכיסא גלגלים או הליכון בכדי להתנייד, אתה עשוי לתהות עד כמה הנסיעות שלך נגישות. כל הפרטים על טיולים למוגבלי הליכה בכתבה הבאה.

למצוא סיורים וטיולים נגישים באמת יכול להיות קשה ביעדים רבים, אך זה לא אמור למנוע ממך ליהנות מהחופשה החלומית שלך.

כמה מוגבלות – טיולי חוף נגישים כוללים סיורים פשוטים בעיר. המתבצעים ברכבים המצוידים ברמפות ומעליות. טיולים כאלה הם כיף גדול. ומעולה לאנשים עם מוגבלות וגם לאנשים ללא מוגבלות.

טיולים למוגבלי הליכה – פתרונות נוחים

סוכנויות נסיעות יכולות לארגן גם טיולי חוף ללא מכשולים. לתאם הובלה ללא מכשולים לשדות תעופה וספינות. לשכור ציוד רפואי ולתאם את הכנת המעקב אחר ההפלגות. אינך צריך לדאוג לפרטי נגישות. ולהשקיע יותר זמן בחופשה נגישה של מצרים. כאשר חופשת השייט שלכם ללא מכשולים מסתיימת במפרץ קוטור. תוכלו לבחור בסיורים מודרכים ללא מכשולים. כולל טנדרים ממוזגים, אוטובוסים הנגישים לכיסאות גלגלים. או אפילו סיור בעיר עבור משתמשי וכיסאות גלגלים.

אם ברצונכם לרכוב עם נוסעים נכים על נהרות ולבדוק כי ניתן לענות על צרכיכם, עומד לרשותכם קונסיירז 'מנוסה שיסייע לכם. אם אתה או אדם אהוב יש לך מגבלות פיזיות וברצונך לצאת לשייט בנהר, מדריך זה יעזור לך לקבוע אם חברת השייט או הספינה שלך יכולים להציע תא נאה באוניית השייט בדומה לשייט הנכים שהוזכר במאמר זה. ומצוידים בתאים הנגישים לכיסאות גלגלים. מדריך שיוט ללא מחסום זה של Marella Cruises מתאר אילו ספינות, יעדים וטיולים מתאימים לכם ביותר כאשר אתם זקוקים לעזרה. תא הנוסעים באוניות השייט שלנו היה מושלם עבור משתמשי כסאות גלגלים וקשישים עם מוגבלות.

אם אתם נוסעים לברוז 'בשייט ללא מכשולים, אזי הפלגות וטיולים ללא מכשולים הם בחירה טובה. כפי שאתה יכול לראות, יש מגוון רחב של יעדים נגישים לכיסאות גלגלים שאתה יכול לשקול בחופשה הבאה שלך. נניח שאתה בוחר מסלול עם נמל שיחה. הנה דוגמה לשייט באלסקה שלוקח אתכם מאנקורג ', אלסקה, לעיר הגדולה באלסקה, נמל התעופה הבינלאומי אנקורג'. הפלגות ללא מכשולים, כולל כסאות גלגלים, הן עוד דרך נהדרת לבקר בעיר בהפלגה והן חלק ממחסום הפלגות מארלה – מדריכי שייט בחינם לנוסעים בעלי מוגבלויות.

הסיורים הנגישים של קופר כוללים מדריכים דוברי אנגלית המכירים את צרכי הנגישות.

סיורים נגישים, כולל מסלולים ללא צעדים, אפשריים גם בקופר ובאזורים אחרים בעיר. לנוסעים בעלי מוגבלויות יש פעילויות לאורך כל היום כמו שחייה ורכיבה על אופניים.

רוב קווי ההפלגה בנהר דורשים גם שמשתמשים בכיסאות גלגלים יהיו מלווים שיכולים לעזור להם. מומלץ בחום שנוסעים עם מוגבלות לנסוע עם מטפל שיכול לסייע לנוסע המוגבל בסיור לעלות ולרדת מהרכבת. נוסעים עם מוגבלויות חייבים לנסוע בכיסאות גלגלים למבוגר שיסייע להם, בעוד שזמינות הצוות מוגבלת.

מה חשוב לעשות לפני שיוצאים לטייל?

בחרו טיול חוף ללא מכשולים לסנט פטרסבורג הכולל מדריך מורשה ותחבורה ללא מכשולים. סיורי קבוצות נכים, כולם מתנהגים בצורה כזו שמשתתפים באופן מלא בכל חלקי הסיור. טיולים הנגישים לכיסאות גלגלים לאורך חופי סיציליה מלווים במדריך מוסמך רשמי, ובחלק מהטיולים הללו יש יום שלם של פעילויות לנוסעים בעלי מוגבלויות, כמו טיולים, רכיבה על אופניים, שחייה, רכיבה על אופניים, טיולים וכו '

משתמשי כסאות גלגלים צריכים ליצור קשר עם ה- LIRR כדי להבטיח כי אוטובוס מאובזר במעלית מאובטח לסיור ושהאוטובוס יכול להכיל עד שני כסאות גלגלים וקטנוע אחד. הולנד אמריקה ליין תשתדל לספק לכם את כל מקומות הלינה הדרושים לכם במהלך שהותכם. באמצעות טופס המידע לדרישות המיוחדות, באפשרותך לבצע התאמות כאלה ואחרות שאורחים עם מוגבלות או מגבלות ניידות עשויים לדרוש. בהזמנת שייט, חברת השייט תשלח אליך טופס בקשה רפואית המציין את צרכיך הרפואיים, כגון מרשם לתרופה שאתה נוטל וכל מצבים רפואיים אחרים.

לסיכום

לא משנה מה הצרכים שלך. סיורים וטיולים המותאמים לצרכים של מטיילים עם צרכים מיוחדים יהיו קלים ומהנים יותר. שיחה עם חברת השייט שלך על נגישות לכיסאות גלגלים. היא הדרך הטובה ביותר להבטיח שהשייט בכיסאות הגלגלים שלך יענה על צרכיך. שייטים המסתמכים על מסעות נגישים לכיסאות גלגלים צריכים להתכונן לשייט. כמו ה- LIRR או רשות הנמלים של ניו יורק וניו ג'רזי לפני שהם עוזבים.

 

טיולים למוגבלי הליכה
טיולים למוגבלי הליכה, צילום באדיבות pixabay

4 טיפים לרכישה נכונה של ביטוח נסיעות לחו"ל

כפי שכולכם בוודאי כבר יודעים, ביטוח נסיעות לחו"ל הוא נושא מורכב במידה ולא מכירים את מגוון הדרכים להוזיל את עלויות הביטוח וליהנות מהעלות האטרקטיבית ביותר.

מסעדות בוינה שאתם חייבים לבקר

וינה היא אחת מהערים האהובות ביותר על תיירים מכל רחבי העולם, ויש שיגידו כי מדובר על אחת הערים היפות ביותר מבין כל הבירות האירופאיות. מדובר

להזמנת חופשה

טיולים למוגבלי הליכה

4 טיפים לרכישה נכונה של ביטוח נסיעות לחו"ל

כפי שכולכם בוודאי כבר יודעים, ביטוח נסיעות לחו"ל הוא נושא מורכב במידה ולא מכירים את מגוון הדרכים להוזיל את עלויות הביטוח וליהנות מהעלות האטרקטיבית ביותר.

מסעדות בוינה שאתם חייבים לבקר

וינה היא אחת מהערים האהובות ביותר על תיירים מכל רחבי העולם, ויש שיגידו כי מדובר על אחת הערים היפות ביותר מבין כל הבירות האירופאיות. מדובר

להזמנת חופשה