כאן תוכלו לראות כיצד להפיק את המירב מחופשתכם כשתצאו לחו"ל בקיץ הקרוב.

טיול לנכים בחו"ל. יותר ממיליארד אנשים, מתוכם 1.5 מיליארד חיים עם מוגבלות כלשהי בארצות הברית בלבד.

זהו המאמר השלישי בסדרה על נסיעות עם מוגבלות. והוא מספק משאבים לבחירת אירוח והכנות רפואיות. נסיעה עם לקות שמיעה וחירשות. כסאות גלגלים.  לקויות שמיעה ואירוח בכיסאות גלגלים.חירשות. חירשים ולקויי שמיעה.

רבים ממאמרי הטיול שלנו נכתבים על ידי חברי עולם עם מוגבלות שרוצים לחלוק את חוויות הטיול שלהם עם קוראים אחרים. בתקווה שיהיו הטבות לאנשים אחרים עם מוגבלויות שעשויים לחשוב על נסיעה לחו"ל. הרשימה הבאה מבוססת על ניסיוני עם כיסא גלגלים. בלמעלה מ- 70 ערים אירופיות ואינספור נסיעות למטיילים נכים אחרים שתכננתי עם כסאות גלגלים. במשרד החוץ יש רשימה גדולה של משאבים לנסיעות. של נכים ואנשים עם צרכים מיוחדים בבית ובחו"ל.

מה חשוב לעשות לפני

עליכם לבדוק האם יש ארגון מקומי או רשת זכויות מוגבלות במדינה בה אתם מבקרים. כדי שתדעו עם מי תוכלו לדבר ועם מי תוכלו לפנות כאשר אתם נמצאים בחו"ל. מה אתה חושב על סטודנטים אחרים עם מוגבלות שלומדים בחו"ל ואילו עצות או טיפים יש להם עבורך? האם ישנם סטודנטים עם מוגבלות אחרים ב- GC שלך שטיילו בחו"ל או שהקמפוס שלהם נמצא כיום בחו"ל?

אם אתה נוסע באירופה עם מוגבלות, חשוב לכלול בנסיעות שלך רשימת תנאים הנוגעים לנגישות. תכתוב את כל מה שאתה צריך לטיול בטוח, היעד שלך יכול להבטיח שיש לך את כל מה שאתה צריך כדי להתנהג ולהתנהג במגורים שאתה צריך בחו"ל.

במידה ואתה רושם את בנך או בתך ללימודים ארוכי טווח בחו"ל. הזכר להם לשקול את המדינות בהן אולי ירצו לבקר ללא תשלום כטיולים בודדים ולחקור את דרישות החיסון המומלצות לטיול לשם. יש לך שאלות לגבי אופן השימוש במגורים לאנשים עם מוגבלות חושית בחו"ל? אנא פנה אלינו לדיון בשאלות נוספות. בין אם אתם בשיוט או מדריך טיולים מאורגן, נסו לראות כמה מדינות בטיול אחד ובקשו ייעוץ מיועץ נסיעות מוסמך בקלאסיק טרוול המתמחה בנסיעות עם מוגבלות.

 

על ידי קבלת ייעוץ מומחה לנסיעה נגישה, תוכלו ליהנות ממסלול המותאם לנכים עם העברות ורכבים נגישים לכיסאות גלגלים.

הטיול שלך באירופה הוא בחינם עם כרטיס מוזל לאחד היעדים הפופולריים ביותר בעולם. בדקו זמינות לפני שאתם מזמינים ותיהנו מלוחות הזמנים הנגישים לכיסאות גלגלים.

אם יש לך צרכים לניידות. בדוק באתר הניידות הבינלאומי בארה"ב . אם הגישה זמינה במדינה שאליה אתה נוסע.

כשנוסעים לחו"ל לנכים, חשוב לבחון את אמצעי התחבורה למשך הנסיעה. הרעיון לנסוע למדינה אחרת בכיסא גלגלים עשוי להיות מרתיע. אך במקרים מסוימים זה אפשרי. למרות שאנשים עם מוגבלות יכולים לנהל חיים עשירים ומספקים באירופה. מטיילים עם מוגבלות עדיין יכולים ליהנות מחופשה נעימה ומתגמלת שם. אין להכחיש את החופשות באירופה על ידי הדברים הרבים שיכולים להשתבש כשנוסעים לאירופה עם מוגבלות. למרות שהסיכויים לנסוע ברחבי הארץ בכיסא גלגלים בשימוש עשויים להיות מרתיעים עבור חלקם. הדבר אפשרי במדינות רבות.